Bent on Revenge - Sicily Island, LA
Steve and Amy investigate sinister paranormal activity at a Louisiana home. Steve uncovers evidence of a cruel plantation owner who perished during the American Civil War, while Amy confronts the vengeful leader of a group of shadow people.