Between Love and Madness
Things get heated with Mark and Mina when she calls his daughter a snake. Joan arrives to the US to learn about Lucille's sleeping arrangements. Sarper gives a tear-filled goodbye to his family. Amani and Matt head to Mexico to complete their throuple.