Love by Any Other Name
Any's ex, Rey, drops a bombshell about her past. Jess is furious when Juan brings up cruise life at their bachelor party. Shekinah and Sarper reveal they won't have a wedding. Mina has a condition for the prenup. Saeed grills Stevi.