Tell All, Part 2
In part two of the ultimate Tell All event, we find out the truth about why Joey almost missed his flight. Veah and Adnan clash over religion, Brian drops a bombshell about Ingrid, and a heated Niles walks off. Later, a fight breaks out backstage.