Before We Say Goodbye
Madga threatens to eat Joey's eyeballs after he reveals a secret. Loren tries to patch things up with Faith. Vanja and Josko share an emotional goodbye. Niles gets some interesting advice before his wedding. Sunny is stuck between religion and love.