Chantel, Pedro, Steven, Alina
Pedro and Chantel discuss how their relationship and sex life have evolved, a veteran 90 Day producer shares wild behind-the-scenes stories, and TOW's Steven and Alina clash over risky travel behavior and try Russian delicacies with Pedro and Chantel.