Brittany, Tom, Robert, Anny
The Single Life's Brittany shares the real reason she didn't show up at the Tell All and then rap-roasts 90 Dayers, Tom faces someone he dissed on Pillow Talk, and Robert and Anny play Truth or Dare with Love in Paradise: The Caribbean's Amber and Daniel.