Fall into Fall: Schnitzel with Apple, Celery and Onion Salad
Rachael Ray makes both eggplant and pork schnitzel, paired with an apple, celery and onion salad that's bursting with fall flavors. An apple brandy cocktail made by her husband, John, complements the delicious meal.