Japanese Steak Night: Skirt Steaks with Umami Salsa Verde
Rachael Ray creates a Japanese-inspired date night meal starring skirt steaks with seared shishito pepper salsa verde and truffle butter fried rice, while John mixes up a steakhouse-style cocktail.