Burger Night Done Right
Rachael Ray beats any restaurant fare with Oklahoma Style S'mack Burgers with slices of Vidalia onions smashed into the patties. Powdered buttermilk and dried spices turn Ranch-Flavored Tater Tots into an irresistible side dish.