Shawarma Burgers with Tahini-Yogurt Sauce
In only 30 minutes, Rachael Ray makes Shawarma Burgers with Tahini-Yogurt Sauce to rival any Mediterranean restaurant. Her lamb patty is sandwiched with yogurt sauce and a mixture of toppings and fresh herbs.