DJ Jerry/Kitty Cat Blues/Flamenco Fiasco
Tom attempts to guard a music store, but DJ Jerry keeps on pilfering the merchandise for his dance club. Tom tries to win the affection of a cat by giving her Jerry. Tom dances the flamenco and Jerry tries to trip him up.