Hockey Schtick/Snow Brawl/Snow Mouse
Jerry's figure-skating rink is overrun by hockey enthusiast Tom. A snowball fight escalates into an all-out snow war. When Tom tries to wrest Jerry from the mouse's cabin, he winds up crashing in the den of a ferocious Abominable Snowmouse.