Din-O-Sores/Freaky Tiki/Prehisterics
Tom and Jerry land on a deserted island, where they find real dinosaurs! Vacationing on a remote Hawaiian isle, Tom encounters Jerry, who gets mesmerized by mysterious jungle drums.