Tiger Cat/Feeding Time/Polar Peril
Tom is painted to look like a tiger until the real tiger is exposed. Tom takes a job at the zoo under the supervision of Spike. Tom and Butch team up to catch Jerry in the north, but they must evade Jerry's bear friend.