The Little Urfulls/Droopo, First Bloodhound/Indy Mouse 500
When Urfo leaves the little Urfulls in Jerry's care, they're captured by a dogcatcher. Then, McWolf escapes from jail and swears revenge. Finally, Tom and Jerry compete in a high-speed race.