Flippin' Fido/Dakota Droopy and Lost Dutchboy Mine/Dog Daze Afternoon
Tom searches for Jerry inside a department store and encounters a watchdog. Then, Tom teams up with the dogcatcher to eliminate Jerry's protector Spike. Finally, McWolf plots to steal Droopy's gold when they find the lost Dutch Boy mine.