Up in Smoke
Sarah fishes for answers from EJ. Luiza anticipates a final meeting with Tony. Amber finds herself at odds with Katarina. Monica picks between Bernardo and Bruno. Harold wrestles with the decision to extend his trip for more time with Amber.