When Sparks Fly
Katarina urges Victoria to think about her future with Darren. Monica's relationship with Bernardo hits a snag. Amber goes on a romantic getaway with Keavan. Harold reveals his grand gesture to Amber. Dolly updates Sarah on how EJ feels about her.