A Good Craic in Ireland
After relocating to Oslo for a work opportunity, a young couple realizes it's not all it's cracked up to be and moves to Cork, Ireland. They're facing a bona fide local housing crisis and have two dogs in tow, so finding a new place will be a challenge.