A Big Change in Chiang Mai
A military vet heads to Thailand, sight unseen, to help navigate life's setbacks, which includes divorce, injury and PTSD. Exhausted by Alaska's winter, he's seeking a sunny haven for himself with ample space for his visiting teenage daughter.