Inspector Grizzy
A van pulls up to the ranger's cabin to deliver a crate of jars of chocolate spread. While Grizzy and the Lemmings fight over a wrecking bar to open it, someone steals the crate. Grizzy and the Lemmings will have to carry out an investigation.