Voodoo Blanket
The Lemmings prepare a dream afternoon snack with the last jar of chocolate spread in the cupboard. Tough luck, Grizzy is coming! Caught off guard, the Lemmings hide the jar in a teddy bear-pajama case to slip away without arousing suspicion.