Minivan Drags: Meet the Momsoon
In the '90s, GMC gave us high-performance versions of its small pickup and SUV, the Syclone and Typhoon. Finnegan, Cotten and Newbern give GMC's minivan some of the same love by creating an AWD twin-turbo ultimate soccer mom sleeper Safari, the Momsoon.