Vette Kart vs. 700hp Pro2 Truck!
The dream of long travel suspension on Roadkill's "slightly modified" Vette Kart finally comes true for the guys. Brad DeBerti helps them figure out how to not "taco" the front end as they take on a Pro2 truck on an off-road short course.