Wild at Heart
Dr. Baier suspects a ferret suffers from a spinal injury after being attacked by the family canine. Dr. Jeff travels to a wolf sanctuary to spay and neuter a desperate pack of wolf-hybrids, and three dogs are rescued from an overcrowded shelter.