Hero Dog
Dr. Jeff comes to the rescue of an injured raccoon found in an illegal trap. Dr. Jeff is thrown by a medical mystery when Gordo the Chihuahua comes in with a fever, and Bob the black lab suffers a deep wound after protecting his owner.