Toshiro Hitsugaya counters Halibel’s sword release, Tiburon. Halibel wants to avenge her Fracciónes. She melts the ice with Hirviendo and drives Toshiro into a corner. Toshiro turns Halibel’s water attack into ice with his Zanpakuto, Hyorinmaru.