The battle between Soul Reapers and Espadas intensifies. Soi Fon and Marechiyo Omaeda find themselves struggling against Barragan’s Respira. Soi Fon leaves Marechiyo to fight Barragan alone but Marechiyo’s Gegetsuburi is easily destroyed by Respira.