Hearing that Byakuya has gone missing, Rukia returns to the Seireitei to search for her brother and comes across Sodenoshirayuki. With no desire to fight, Rukia tries to persuade her Zanpakuto to stand down. But Sodenoshirayuki, out for revenge, refuses.