The battle of Rangiku and Momo versus Haineko and Tobiume heats up. Meanwhile, Captain Toshiro Hitsugaya has located his Zanpakuto, Hyorinmaru. But to his surprise, Hyorinmaru has lost all trace of his memory following his release by Muramasa.