Shuhei, Ikkaku, Yumichika and Izuru fight against the Fracciónes that Barragan deployed. Charlotte Chuhlhourn tries to flaunt his beauty, but Yumichika doesn't look at him. When Yumichika chops off Chuhlhourn's hair, his anger is pushed over the edge.