Rukia faces Jinnai, whose whole body transforms into a weapon. Uryu is trapped inside a sea of mist. Chad gets into a contest of strength with his foe, Genga. And Ichigo struggles against Hanza Nukui, whose Bakkouto steals the Spirit Energy of others.