Furiously Fast Food
Jonathan Bennett and 1988 pop icon Taylor Dayne turn their memories of the '80s into a unique challenge for the chefs. Then, the competitors create their version of Gigi Hadid's Spicy Vodka Pasta and attempt to serve up a prize-winning beef bourguignon.