Rise and Shine!
Inspired by Greg Louganis' Olympic performance, Jonathan Bennett has the chefs use beloved foods from 1984 and an Easy-Bake Oven to create elevated dishes. Then, the competitors tackle birria pizza and make different interpretations of baked Alaska.