Barbie's Big Pink Carpet Finale
Christina Hall and James Bender take on Michel Smith Boyd and Anthony Elle. Then the four finalist spaces compete at a "Pink Carpet" event. One space is voted the winner, and a fan wins a stay in the DreamHouse. Appearance by Barbie star, Margot Robbie!