Dream in the Front, Party in the Back
Keith Bynum and Evan Thomas transform the front exterior, adding a gigantic handle on the roof, to compete with Brian and Mika Kleinschmidt's backyard pink party pad. Actress Marsai Martin joins the judges to choose one team to move on to the finale.