An Ex-cursion Gone Wrong
Elodie has "ex"-rated questions about De'Andre and Rowan's relationship. Loren needs to share a game-changing secret with April. Chantel's cohabitating concerns are proving to be true. Alex explodes at his dad-chelor party.