Un-ex-pected News
Matt's ex moves in, upsetting his current girlfriend. Alex's ex wants to be godfather to Alex and Caroline's baby. De'Andre plans a trip with his ex, Rowan. Chantel, Jennifer, Josh and Danielle prepare to face some fallout when they share shocking news.