Falcon Festival
The docs head to the Renaissance Faire to tend to the birds of prey in need of the West Nile vaccine. Piper the peppy dachshund is not herself and Dr. Lavigne must perform surgery. Meanwhile, Dr. Ross treats Tesla the tortoise for a fractured beak.