Struggling Pug
Dr. Lavigne performs a doggy nose job to help a pug with bad breathing problems. Dr. Blue urgently treats Hardtime, a dog who’s facing hard times battling heart disease. An opossum with a traumatic injury needs Dr. Ross’s help.