Ground and Pound Trucks
If you're off-roading or overlanding in Texas, building the right truck for the job is a necessity. Mod Mafia tricks out a custom-built Global Expedition vehicle, while Wide Open Garage creates their biggest and baddest off-road racing truck yet.