Velocity Raptor
The Wells family from 1 Way Diesel Performance contends with 50 years of rust on one of their biggest builds yet, a 1973 Peterbilt 352 COE. Meanwhile, Josh, Mark and the Mod Mafia team give a 2018 Ford VelociRaptor a custom, high-performance overhaul.