Arm Drop In Appalachia
JJ and the Memphis family are gearing up for the big tire event of JJ's Arm Drop in West Virginia. Everyone learned from the small tire event that the asphalt on this former airstrip is sketchy, especially in the right lane. It's gonna be a driver's race.