A Precious Chevelle
When JJ surprises Precious with a new '69 Chevelle for her birthday, she jumps in and starts racing right away. Memphis gets a call-out from Texas, but when it's time to race, it turns out that they brought some serious hustle, and Doughboy steps it up.