You're a Long Way From Home
Josie and Lizzie search for answers which leads Lizzie to uncover a dangerous plan. Cleo works on tracking down Hope, who does not want to be found. Hope pays a visit to a familiar face. Meanwhile, Landon gets some clarity – and a surprise visitor.