We All Knew This Day Was Coming
Hope realizes she has a difficult choice to make, much to Alaric's disapproval. Kaleb and MG come up with their own plan to help Hope as Hope seeks help from Josie and Lizzie. Meanwhile, Alaric realizes he needs to relinquish control.