Gone Too Far
Kat puts an end to the back stabbing between Adrienne and Liz before it gets out of hand. Meanwhile, Corey's stress begins to surface in the shop. At American Electric, Craig puts Paulie's color skills to the test and Aubry considers another tattoo.