What's Wrong Kat?
Kat has shocking news about her beloved cat, Ludwig, and is frustrated with shop manager Liz's superior attitude toward shop basics. At rival shop American Electric, Craig challenges Aubry's competence, and welcomes a long overdue visit from his brother.