Missing While Grieving
When an elderly and blind Black man is accused of kidnapping his sister, M&A mounts an investigation to dig deeper into the case. Tension around Jamie’s identity causes friction amongst M&A. A surprising death stirs suspicion around Sir’s accomplice.